Konstaterar

Förlust igår. I sudden. En sudden som inte skulle ha varit. Jag hoppas verkligen att dom byter domare tills imorrn. Även om jag skulle tycka om att höra Patrik Sjöberg bli utvisslat av ett fullsatt Swedbank. Men det vore inget vidare alls. Nej seger imorrn. Och inget mer tappande av 2-0-ledningar.
Färjestad - Frölunda på nian imorrn. Hoppas på MoDo på lördag.
Och att jag hade kunnat lyssna på hela matchen på webbradion. Vad är problemet..


På jakt efter försvunna saker. Just nu en av mina knivar och pinnen till studentkortet. Hur lyckas jag? Nån som sett mina saker så fånga gärna in dom.

Imorrn har jag äntligen tvättid. Med tanke på att det enda jag tydligen gör är att tvätta, enligt en viss filur, så är det konstigt att jag nästan drunknar i alla kläder som är slängda överallt. Eller som var ska jag väl säga, nu är dom samlade i två tvättkorgar. Jag visste inte ens att jag ägde så mycket kläder, plus att det är en massa kvar i garderoben. Fascinerande.


Jag tror att du sprang in i en dörr. Det kan hända att jag sprang in i garderobsdörren när jag tala med Lisa i telefon, men med tanke på att det inte var hon som sa det så..
Vad gjorde jag egentligen i fredags?



Men det vet väl alla att det bara tar en timme att åka tåg från Östersund till Vänersborg OCH att det bara kostar 39 kr. Lite skönt hade det varit ifall jag vetat vad jag vill med mitt liv, då kanske jag skulle slippa vara med om dom senaste nätterna.
Varför är det som så att det jag vill göra bara.. inte verkar gå. Det är alltid nått som skiter sig. Typiskt tro jag att det kallas.
En månad kvar tills tiden runnit ut. Tummen upp för den. Tss.


Äh, sak samma. Who knows, Övik is calling.


i dont wanna know you right now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0