Pang bom

Mitt ben vek sig och jag ramlade över bordet och senare pladask ner på golvet, knät fick sig en rejäl törn. Även armbågen är sig en smäll rikare.
Det var som starten på det som pågår just nu..


Sluta upp att simma omkring i din egen hjärna
det är ett farligt område du inte bör beträda ensam


Elin har gått med på att bli min Monica och bestämma allt i mitt liv. Känns som om jag behöver det.. (Inte för att det skulle få min kropp att sluta leva sitt eget liv och fortsätta att försöka ta livet av mig.)
Men jag är så oinsatt i min framtid nu, ser inget. Jag vet vad jag vill, men inte hur jag ska få det. Hittar inte. Ärligt talat så är jag rädd att det inte kommer sluta bra.

Att fara hem en vecka till Rossön, åka skoter och grilla på sjön, det kommer i helt rätt tillfälle. Kunna sitta ner med mina föräldrar och höra vad dom tycker. Räta ut och hitta lösningar..

Nåja, på ett eller annat sätt löser det sig nog. Om inte annat så är det ju inte helt orealistiskt med att gå att vinna sisådär en 25 tusen i månaden i 25 år.
Höhö.

Det som lockar mest just nu är resan till Östersund då jag ska bli mig själv. Det ska bli så härligt!


Imorrn önskar jag att Elin vore här och höll min hand under matchen. Kom hit och var mitt plank!
Kommer sitta som igår, en mörk lägenhet med levande ljus.




Underbara röst.. Jag är kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0