Plågsamt

Fast frågan är ju vem det kommer att vara plågsammast för, jag som ska försöka svamla eller min lärare som måste lyssna på mitt svammel? Ja jisses så det kan bli.
Lite ångest får jag när jag ser framför mig.. Varför vill det inte fastna? Jag läser och.. fattar, klart, men.. Obegåvad är väl det minsta jag kan kalla mig.
Förhoppningsvis är det över innan det ens hinner börja, vem vet.


Det tog slut igår.. som väntat om jag måste vara ärlig. Trodde att det skulle bli 0 - 0 och att Timrå skulle vinna i sudden, men dom sista fyra (?) minutrarna i andra ville något helt annat.
Depp. Jag som hoppats på så mycket bättre.
Men så som MoDo har spelat så är jag inte förvånad. Hoppet är ju det sista som överger en och visst önskade jag väldigt mycket att dom skulle lyckas vända och vinna, men av det lilla jag såg dom spela så var det ju en omöjlighet. Skönt att dom lyckades vinna i måndags iallafall, hade dom lyckats behålla det spelet så hade det kunnat sluta annorlunda..
Ingen mening att svamla på om detta mera..

Smguld 2008.. Vem vet vicka det går till. Vill verkligen inte att Hv eller Färjestad ska vinna, huga. Hellre Frölunda än nått av dom två, men kan inte säga att jag är särskilt sugen på att Timrå ska stå som vinnare i slutet.. Det enda som skulle va bra för den saken skulle va att MoDo åkte ut mot vinnarna.
Så det lutar mot Linköping för min del just nu.


Skickade ett mms till poopern igår som jag satt och skratta för mig själv åt, det var riktigt roligt. Humorn var på topp det måste jag säga.
Fixade till påskägget till hon och i min sorg åt jag en delfin, men nä, godis är äckligt. Morötterna var mycket bättre.



Jag kom underfund med det för ett tag sen, att jag aldrig skrämts mer av ett par ögon. Varför vet jag inte. Såg inte vad dom såg, tror inte att jag velat det heller.
En rädsla som blev kvar och troligen kommer att finnas kvar ett bra tag till.
Även fast jag börjar må bättre, sen jag tog tag i vissa aspekter i mitt liv som verkligen behövde ändras.. Med lite stabilitet så kom det jag försökt uppnå.
I fredags visade det sig att jag blivit annorlunda på den punkten och måndagen var ett starkt bevis.
Jag mår helt enkelt bättre än jag gjort på väldigt, väldigt länge.
Om jag bortser från att jag är mer korkad än jag trodde att jag var, tss. Men det blir väl bättre det med, trots allt är det lov nästa vecka. Wii.

image23

Wääll, huuuw abouuut däät dän.


Bra musik är nog det bästa som finns här i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0