Shorti

Hittade nyss ett ställe på huvet där håret inte är många millimeter, riktigt kort så att säga. Jag undrar hur mänskan lyckades med det.
Men det är rätt skönt att känna där och på nått sätt representerar det väl rätt bra ändå. Tss.

Kort ska det va.


Grillning på sjön idag. Tyvärr inte så mycket sol som det önskats och blåsigt. Men med en eld så blir det ju alltid varmt.
Sista korven blev ett experiment, tillslut såg den ut som ett förkolnat finger.
Dagens fråga : Meeen håller isen?


Va och lyssnade lite när poopern spelade orgel förut, jag prövade lite med. Har ju världens begåvning, wiie. Höhö så att säga.
Det var lite kuligt. Synd bara att sopan inte kan alla låtar som är roliga i huvet. Tänk phantom of the opera, det slår ju aldrig fel.
Imorrn är det ju dop och hon ska spela piano. Jag ska sitta där och skratta åt hon hade jag tänkt, som den snälla syster jag är.

Vi har suttit och kollat gamla sunset beach-klipp på youtube. Father Antonio, behöver jag säga mer?


Nej om det kanske är bäst att gå och sova, trots allt tappas det ju en timme.
Har fortfarande inte bestämt tillbaka.. Blööö till allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0