Vård

Okej.. har suttit och läst på litegrann och insett att rätt många symptom stämmer in.. Ska till näl om nån vecka så jag kanske borde försöka få nån tid hos nån läkare.
Bra där..


Vad jag hoppas att Jämtin inte tar sig igenom den här matchserien, jag hatar honom. Fulast i Sverige. Förstår inte alls hur han kan tycka att han spelar hockey.
Kommer ihåg den artikeln som sportbladet skrev inför elitseriestarten där han tyckte det var kul att ses som ett svin. Ehh.. ja, okej. Nej fy.
Det värsta är ju att domarna låter han hållas, han står över. Som den knätacklingsutvisning som Johan Andersson blev utvisad för idag, han rörde knappt hv-spelaren.
Men när Jämtin verkligen utdelade en knätackling, i samma stil som det som förstörde Hedströms år, mot Andersson i första matchen hände inget. Neeej det var ju en axeltackling.
ÅH, jag blir galen. Han får åka omkring och fula sig hur mycket han vill. Att skratta domarn rakt i ansiktet (match två) är ju inga problem..
Den största nackdelen är ju att domarna har stenkoll på han så han bli ju orörbar, men jag hoppas att han kommer åka på en smäll som gör att man slipp han mer iår.

Hade hoppats på 4 - 0 i matcher till Linköping.. Men 4 - 1 är väl inte så illa. Skulle Färjestad vända skiten nu och ta sig till final spyr jag.

Skulle det bli Färjestad och Hv i final då tror jag att jag borrar ett hål i isen och hoppar ner.



Åkte skoter idag.. kände att jag verkligen inte alls har nån lust att fara tillbaka. Nästan så att jag fick lust att stanna här tills sommarn, men det skulle jag aldrig klara.
Och jag vet vad detta vill säga..

Många tankar och inga svar iallafall.
Mer än att jag inte vill ha säkerhet. Det fungerar inte tillsammans med mig. Ovisshet passar tydligen mig mer.
Och jag vet vad detta vill säga...


Jag vet vad jag vill.


Äh, vad sägs om att strunta i hela skiten och dra iväg tillsammans med en lastbilschaufför runt här i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0