Behov

En bortglömd låt gör sig påmind. Lite känns det i magen att tiden går så fort. Snart har det gått sex månader på detta år och det är lika långt till jul som det är ifrån.
Inte för att det inte har skett saker. Har äntligen förstått vad jag vill göra med mitt liv, på riktigt. Orkar dock inte se det som ens halvsäkert att jag tar mig in på utbildningen.
Gör jag det inte så har jag en annan plan, en som blir tidigarelagd med tre år. Har inte kollat upp allt där, så jag kan inte vara för säker på det.



Det är klart att flera års dumdristighet inte försvinner på så kort tid, men är det dumt att hålla tummarna för det?


Satan-i-gatan-vad-trött-jag-är-känsla just nu. Den senaste veckans ständiga drömmar lockar inte. Sömn är viktigt, huvudet måste rensa. Ha.
Efter låtfinnandet och lyssnandet är det säkert massa gammalt som kommer igen.

Annat var det på den gamla goda tiden med Jonas Gardell som lokförare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0