Blött

Imorrn klockan ett är det äntligen dags för provet. Jag känner mig inte det minsta förberedd. Skulle tro att det här avgör om det blir ett mvg som slutbetyg eller inte.
Ja, herreminje. Det är bra att jag prioriterar.


Det är ju iallafall tur att alla dessa tårar inte gör mig mer tätt i näsan än jag redan var. Kommer inte ihåg sist det har varit ett sånt flödande från mina ögon. Det är fascinerande hur mycket vätska det ryms i en kropp. Har använt upp en förpackning av mentholnäsdukar och eftersom att jag inte har kunnat snyta mig normalt sen sjuan är det inte att rekommendera för mig själv. Iochförsig är troligen inte min näsa vad den var då, har inte fått för mig att nypa ihop den. Tss.
Gjorde en riktig elefantsnytning förut, blev väldigt förvånad själv.


Min häl har nog återhämtat sig iallafall, efter att ha vart omöjlig i en vecka idag. Det blev ingen långpromenad i fredags då himlen öppnade sig och blötte ner mig, så jag vände om. Igår dog batteriet och det var svinigt kallt, så det blev till att vända om och tur var väl det.


Nektarinerna är helt perfekta nu, jag hoppas att det håller i sig ett par veckor. Finns det nått godare än riktigt god frukt? Är nog snart inne på mitt tioende kilo av denna underbara frukt.



Är nog bäst att ta och sova lite nu med tanke på att det inte blev mycket av den varan inatt. Trotsallt blir morgondagen väldigt intressant.


but what do i know?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0