Borta

Ännu en sak jag kan sätta upp på listan över försvunna saker i lägenheten, min nya kodbricka till banken. Har letat i cirka en vecka nu och den är verkligen spårlöst försvunnen. Det som gör mig mest less är att jag kommer ihåg att den låg och skräpade på bordet och jag bestämde mig för att lägga den på ett bra ställe. Jo tjena. Men så är jag expert på att lägga bort saker, ställena är väldigt smarta men väldigt lättglömliga ska det visa sig. Sist min kodbricka försvann hade jag lagt den under musmattan, då vände jag lägenheten uppochner i mitt sökande.

Synd bara att jag är i ett väldigt behov av den.


Det ser faktiskt rätt bra ut här iallafall. En massa låder ståendes ger ett stökigt intryck men med dom undanhädd så är det helt okej. Nybäddat och allt.


Ska fortsätta att lyssna på Freddeis magiska röst i hopp om att brickan ska komma flygandes till mig. Och även i hopp att det blir som jag vill.. det skulle sitta så bra just nu. Precis exakt vad jag vill. Det är väl inte förmycket att begära?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0