Bytesrätt

Idag är en såndär dag som jag verkligen inte finner ord att beskriva min existens.


Har fått tag i en ny kodbricka till mitt konto, istället har jag inte längre ett fungerande bankkort. Kan det bli mer jag? Klantarsle. Rätt helg att inte ha ett fungerande bankkort med tanke på att jag far till Örebro om några timmar. Nåja, det löser sig. Trotsallt så har jag ju en kodbricka!

Så.. så här kommer det att se ut. Och här har du en massa..
Skit?
Ehh... jaa.. haha.

Så sägs det att bankfolk inte är ärliga.


Måste säga att jag är väldigt nöjd med min uppsats på svenskan idag. Bortsett från slutet som blev lite bajsnödigt, men nu kan jag ju lägga till det på listan. Tro aldrig att jag skrivit nått som passa in i kategorin bajsnödigt förut. En sak jag kan säga är ju att jag med nästan 100% säkerhet sticker ut från alla andras uppsatser. Sen om det är bra eller inte vet jag inte, bero nog på lärarn. Jag skulle se min som en uppfriskande läsning.


Skulle ha köpt en baguett inför kvällens resa, men med tanke på att jag inte kommer åt mina pengar är det mindre lätt. Tss. Jag är en stjärna, så enkelt är det nog.


Men nu ska jag kasta soper, diska, packa och dra en snabbdusch innan det bli till och ta sig till station.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0