Fångad

Ooooh, im so pooped

Jag är också trött. Borde gå och lägga mig, men ska försöka hålla mig vaken till Scrubs.


Såg klart Den enskilde medborgaren idag, hade helt glömt bort den. Kan inte låta bli att älska dom meningslösa konversationerna. Världens utläggning när dom skulle kunnat använda några ord, så bra. Det är riktig humor helt enkelt.


Tror att jag fått tillbaka min lapp-allergi, bara tanken på lappar får det att klia på kroppen. När jag var liten hade jag extremt svårt för lappar i kläderna, brukade slita loss dom. (Mindre smart då det oftast blev hål.) Nu verkar det som om det kommit tillbaka igen. Märkte förut att jag tillochmed fått utslag i nacken, hurra. Har ingen direkt lust att klippa bort dom så jag hoppas det går över snart.


På fredag ska jag klippa mig iallafall, ska bli skönt. Men efter att jag tvättat håret och inte bara låtit det vara så ser det inte helt mongo ut iallafall.
Fick även svar på mitt mejl, det gick snabbt. Negativt. Nåja.. Just nu orkar jag verkligen inte tänka på framtiden alls.
Jag hoppas på ett samtal imorrn så jag kan byta bort en tid. Time will tell.



Tänk att ett sånt litet ord kan göra sånt intryck. Nu vet jag svenskans vackraste ord.



But it's all wrong, you're so strong.
But this life's work
and choice took far too long.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0