Humor

På nått sätt var gårdagens stora händelse korvdiskussionen, jag vet inte varför men jag är väl helt enkelt en sån person som lägger dom små detaljerna på minnet. Sex personer som sitter och diskuterar innehållet i korv väldigt länge. Det är humor på hög nivå.

Lisa var så stolt över att hon köpt Barnens bästa.. men det var inte det som fångade min blick, det första jag såg var 56% kött! och sen var diskussionen igång.

Det är nästan så jag sitter och skrattar för mig själv.


Men det är också dagar som igår som ger mig en klump i magen. Det är så extremt svårt att se just nu.



Jag vet nu. Skillnaden. Vore det inte för att jag tror att jag är för ung för det och att utbildningen är viktig så hade jag farit så fort som möjligt. Det är det här jag måste göra. Det känns så bra att jag äntligen börjar förstå vad det är jag vill göra med mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0