Koma

Tuggade nästan sönder läppen på promenaden idag.. Har massa dokumentärer på mp3:n och vissa är extremt jobbiga att lyssna på. Usch usch.
Mycket som hänt i denna värld skulle kunnat undvikas om människan inte var en så feg varelse och i dom allra flesta fallen om pengar inte hade spelat roll i dom äckligt rika människornas liv.
Jag undrar verkligen hur vissa mänsker kan leva med sig själv. Leva med det faktum att dom offrat andra människor för att tjäna mer pengar.



Kände mig som en elak mänska idag när jag glömde bort pruttens auktion, speciellt med tanke på att hon vunnit flera åt mig. Men som den begåvade mänska jag är så gick jag och väntade på ett pling som aldrig kom, på nått sätt var det fel jag lagt på min minneslista. Klantklant.
Men jag tycker att hon fick sin hämnd när hon skickade bilder på fötter (nakna!) när jag satt och åt. Kan inte påstå att jag mådde bra efter det.. Blä. Så vidrigt.


Jag måste bjuda Lisa på en glass.. inte så jobbigt, men det glassen representerar : det är väldigt jobbigt.
Det är längesen som jag varit så övertygad om nått och haft fel. Det dryga är ju att jag ännu inte, trots att hon ringde hem till sin mamma för att mäta, kan ändra mig. Det är stunder som denna som jag önska att folk kunde hoppa in i mitt huvud och se det jag ser.
1,5 cm, det var skillnaden.
Men även om dom 1,5 cm hade vart på min sida så hade jag ändå inte trott det. Jag var, är, fortfarande helt övertygad över att det handlar om så mycket mer.

Jag är verkligen dum i huvudet.


Har hamnat i nektarinkoma, har ätit några kilon denna veckan. Detta är som apelsinperioden.. så fruktansvärt gott! Köpte över ett kilo idag och har bara några kvar, än så länge.. kvällen är ung.

Nu blir det musik, debatt och nektarinnjutning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0