Ovetskap

Sitter och ser på Den Enskilde Medborgaren och skrattar för mig själv. Vissa repliker och dialoger är så oslagbara. Har tagit en paus nu då jag inte kan koncentrera mig längre stunder förtillfället. Får nog se klart den imorrn.


Vet hur det ser ut i huvudet, nu gäller det bara att hitta rätt.. förhoppningsvis något jag kommer att göra imorrn. Hoppas går ju alltid. Brunt och snyggt.


Måste inhandla en mopp så jag kan skura, sölade svartvinbär överallt verkar det som. Har ingen större lust att göra som sist, därför är det bäst att köpa en ny mopp.

När jag en dag har en ekonomi igen så ska jag fixa tre bok-projekt. Har redigerat huvudprojektet lite idag och försöker pressa ner sidorna. Just nu är det runt 510 och då är jag inte ens säker på om jag ska behålla det. Nåja, det är ingen direkt brådska med det. Med tanke på mitt nuvarande pengatillstånd så får det bli om några år.
Hade kunnat vara i Örebro nu, men av nån anledning så prioriterar jag mat i juni mera.. Tss.


Vad som inte kom imorse.. det är mer än jag vågar tänka på.



Min dator svämmar över av musik och jag tror inte att jag kan va gladare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0