Problematiskt

Jag som nyvaken.. det verkar vara det rätta receptet. Prövade att ringa igen imorse, då dom inte ha ringt upp mig, och nu möttes jag av en människa istället för svarare. Nyvaken som jag var så vet jag inte riktigt vad jag sa, men dom ska iallafall ringa upp så hoppas jag på att jag kan byta dag.

Hade nog ingen vidare natt, vaknade sex imorse och det var bara kaos. Lugnade ner sig när jag insåg att det va en dröm och jag klivit upp. Gick dock och la mig igen när jag kollat klockan. Trodde däremot inte att jag skulle kunna somna om, vilket jag gjorde tillslut.


Annars har det varit en konstig dag, mycket för att jag inte mått hundra men så är det ibland. Klippningen gick bra iallafall. Skönt att inte ha en hjälm på huvudet längre. Det blev nog inte riktigt lika kort den här gången, eller så beror det på att denna frisör inte for omkring med saxen och klippte på måfå. Mer jämnt så att säga. Tss.


Fick ett intressant mejl idag med, nästa vecka nångång kommer jag få ett samtal om framtiden. Jag vet att det är tusen saker jag behöver svar på, det stora problemet är att jag inte riktigt vet frågorna än.
Jaja, samma där. Ingen mening att oroa sig.





Håller på att byta sängkläder, ända sen jag bytte till dom jag byter ifrån nu så har jag inte sovit bra. Mycket för att jag lyckats sparka ur täcket ur påslakanet.. Så gott som varje natt.
Hur som haver, det jag skulle säga var att jag tror att jag har en boende japan i garderoben. Luktar precis som om nån stått och smygrökt därinne..
Intressant.

Tiden lär ska utvisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0