Söndag

Nej, jag ger upp. Jag får helt enkelt inte ner mina tankar i dom rätta orden och då är det ingen mening. Det är så mycket som pågår i mitt huvud nu, så många nya frågeställningar och illamående över det jag börjar förstå. Kanske är det för att jag är ett stort steg närmre mitt mål som gör att jag tänker såhär nu.

Det farligaste som finns i denna värld är okunnighet och den enorma rädslan över att folk ska tänka själva. Det skrämmer mig att så många bara accepterar det.



Fortfarande inget framsteg i kodbrickletandet och pågrundav mitt otänkande ikväll så måste jag till banken imorrn och förhoppningsvis få ett nytt snabbt. Klantarsle!

Bortsett från det så mår jag bra, bättre än på väldigt länge. Om natten till fredan var avgörande låter jag vara osagt, men det är en stor lättnadskänsla jag har i kroppen. Sen att jag kunnat äta normalt sen igår gör sitt lilla också skulle jag tro. Har inte mått dåligt nått idag, bortsett från när jag såg på dokumentären, men det är ju ett helt annat illamående.

Frågan  nu är ifall jag orkar göra det jag skjutit upp förlänge eller om jag skulle orka ta mig iväg till skolan imorrn och fixa det där innan? Kramp säger jag. Blä. Dåliga formuleringar och allmänt blockerad.



Nä, nu ska jag gå och tänka mig antonia råttsorks säng. HAHAHAHAHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0