Stupendo

Idag har varit en riktig mongodag från min sida. Har varit alldeles för trött och haft kul åt helt meningslösa saker. Helst av allt hade jag nog velat ligga i sängen och läsa hela dan, men nöden har ingen lag, så det var ju bara att hoppa upp när jag vaknade.
Har fått tillbaka den verkliga läsglädjen igen och det känns kanon.

Halebop haft gratis mms hela dagen så har det blivit en massa såna skickade. Min humor fanns inte, är särskilt stolt över dom vackra jag skickade till Lisa. I en egen klass, när fantasin är på topp kan storverk ske.


Nu är det verkligen dags att klippa mig, har skjutit upp det alldeles förlänge. Om någon genom en mmsbild där håret inte är i fokus, inte så jättesynligt, säger att jag blivit långhårig då går det nog inte att förhala det längre.
Men jag insåg det ganska bra igår efter att jag inte drog händerna genom håret när jag duschat och sen dess gått omkring och sett rätt skadad ut.


Däremot tror jag att jag bara blivit paranoid sen min upplysning och att det inte alls är mer än innan. Sen om det är bra eller dåligt.. sak samma, hela situationen är nog riktigt illa.



Nej, bäst att lägga sig och läsa ett tag innan det blir morgon igen. Har ju trotsallt tre telefonsamtal att ta tag i imorrn.. Kanske inte låter så besvärligt, men för mig som avskyr att tala i telefon är det inte lockande.. Usch.



Oh how I wish to go down with the sun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0