Sug

Jag längtar tills nektarinerna blir mjuka. Har alldeles precis tryckt i mig tre, varav en var rätt mjuk och en annan halvmjuk. Extremt gott, det är ju en sak som är säker.


Har haft antonias ord studsandes runt i huvudet. Berättade för hon om min uppsats : Men hallå.. det där kommer du ju få jättedåligt på.
Det värsta är väl att hon antagligen kommer att få rätt, nu några dagar efter så har jag insett vad jag egentligen skrev. Inte bra, inte bra. Får kanske tillbaks den imorrn, blir intressant.


Efter några dagars sittande på en balkong snackandes allt och ingenting har jag laddat upp mig. Det är konstigt ändå hur livet är och att det aldrig verkar ta slut alla insikter som jag får om mig själv. Ibland är det som om jag inte vet nånting.



Tänk om jag aldrig fått höra det där för några veckor sen, så skönt det hade vart. Hade jag sluppit den oväntade känslan.



Nej, nu ska jag hitta åt den där dokumentären som ska bli riktigt intressant att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0