Syndrom

Som jag ser det är det tre alternativ:
  1. Det är en varning
  2. Det är en tjänst
  3. Det är ett försök till uppvaknande

Fast jag vet att det finns så oändligt många fler alternativ, men känner inte för att utvecka det mer. Lättaste skulle ju va om jag frågade, meen varför göra saker lätt?
Det är roligare att gå omkring i en fantasi.


Trots sjukdom var det bra presterat. Tss. Vars.. ja herregud.


Hittade rätt imorse efter några om och men.. Men det är inte lätt när alla namn och liknande ramlar ut ur huvudet.


Drabbades av en antonia idag.. mitt under promenaden. Det var jobbigt kan jag lova.. kände det som om jag kunde lägga mig ner och dö litegrann. Kämpade mig hem och efter tappade jag all kroppsvärme. Hugaligen. Men har lyckats undvika att spy i tre dar, så det kanske inte var så konstigt i det stora hela.


Är alldeles seg och dum i huvudet, men kan ändå inte låta bli att nånstans ha ett litet leende nära tillhands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0