Tankar

Som vanligt så blir jag inte klok på mig själv. Det är rätt konstigt hur livet blir ibland, eller hur saker tillslut slutar vara. Jag har kommit på mig själv att varje gång jag hör nått så tänker jag automatiskt: "Aha!"
Men det är verkligen inte så det är.. Jag måste sluta försöka hitta en mening med det hela, för det finns ingen. Det var slumpen som avgjorde. Vad som känns skönt är väl att jag ärligt kan säga att jag inte är bitter, dom tankarna har aldrig funnits hos mig.

För nån dag slog det mig vad jag fick veta för ett par år sen, vad mina föräldrar gjorde. Kommer inte ihåg vem det var som berättade det, men vad det var något skönt att höra.
Det är väl klart att varje människa ibland hamnar i sina dalar, då är jag glad för mitt minne.


Det är mycket därför jag vill göra det jag vill göra. Vad hade hänt mig om jag fötts i ett annat land? Eller förr i tiden. Jag har haft sån tur i mitt liv, det är jag otroligt glad över.
Vilket leder till att jag måste göra det. Tror inte att jag kommer känna mig nöjd i mitt liv om jag inte gör nånting som verkligen skulle betyda något. Bara den känslan jag fått av det. Kanske är det egoistiskt.



Nej, vet inte varför jag kom in på dessa tankar nu. Det är väl bara det att jag är glad över hur mitt liv ändå ser ut, när jag vet att det kunnat vara så annorlunda. Mycket även pågrundav dokumentärerna. Det är så svårt att ta in..


Mer musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0