Uppvaknande

Försov mig idag för första gången på riktigt länge. Det skulle kunna tänka sig att det var en undermedveten försovning då det vankades Hemsöborna på svenskan.
Låg istället kvar i sängen och läste ett tag. Sedan blev det en två timmars orgie av The Office, skrattade konstant. Funderade ett tag på att skippa etiken också, men när jag möttes av ett avi i postfacket gick jag ändå.

Blev ett mvg. Har tydligen fått mvg på allt förutom det första provet. Konstigt det där. Hoppas på lika i svenskan, höjer mitt snitt. Om det nu spelar någon roll.

Imorgon är min sista lektion, behöver inte komma på etiken. Förhoppningsvis slipper jag se Hemsöborna nu när dom plockat bort alla tv-apparater. Har bara betygsnacket kvar. Positiva tankar.


Är nu stolt ägare till ett par pumaglasögon.


Höll på att bryta av min MoDo-skylt igår, hade jag varit en lycklig människa då? Jag är ju ett riktigt klantarsle, även om det i detta fall gick bra.



Angående min paranoia som jag la ner igår så blev det en helomvändning idag. Fick veta nått jag inte riktigt vet hur jag ska hantera.. Vet inte riktigt om jag ville veta det där. Kunde inte äta, men sa till mig själv att du inte vill tillbaka på den vägen. Det är ett riktigt bottennapp och inget blir bättre av det. Som jag sa för ett par dar sen, snart är det allmän kännedom.
Var ute på min sedvanliga promenix med en dokumentär på mp3:n, en och enhalvtimme där jag när jag kom hem inte vet mer om IB-affären ån jag gjorde innan. Så mycket fyller det upp mitt huvud just nu.. Trots det kan jag inte låta bli att le. Tur är väl det.

Take the time to make some sense
Of what you want to say
And cast your words away upon the waves
Bring them back with Acquiesce
On a ship of hope today
And as they fall upon the shore
Tell them not to fear no more
Say it loud and sing it proud
And they...


Men har bestämt mig nu för att ringa och ändra en tid, lika bra. vill nog ändå, nånstans djupt där inne. Så det blir telefonsamtal imorrn.. klipptid-beställning, tid-ändring och.. nä, den sista ska få ett mejl istället. Jaja, jag vet.


Nu blir det mer musik och Filip och Fredrik-dos.
Godnatt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0