Upp och ner

Ingen rolig reaktion från mig idag och jag blev så arg på mig själv. Tur var väl det. Det fick mig att rycka upp mig, herregud. Det är förjävligt hur denna del av världen ser ut och jag vägrar lägga mig platt ner och vara en del av det. Det är slut med det nu.

Men det som fick mig att gå från absoluta botten till en bit ovanför ytan var The Postal Service - Such Great Heights, helt underbar låt.
Den gick nonstop och jag blev gladare och gladare. När jag kom hem igen så visade det sig varifrån jag känner igen den från. Härligt.

Belönade mitt tänkande med en Rossö-sjal, snyggast. Jag ska göra mitt bästa för att hålla mig borta från dom där negativa tankarna, vilket betyder att jag inte kommer att orka höra på någons gnäll.
Förresten fick jag ett svar som jag inte förväntat mig, det är troligen ingen fara. Tack för det.


Måste skryta över den extremt goda gratängen jag fick till idag, helt sjukt! Har inte tyckt att potatisen som jag köpt har varit särskilt goda, därför blev jag väldigt positivt överraskad.



Nu ska jag äta ostkrokar och lösa korsord med tvn på i fjärran. För vet ni vad? Jag ORKAR inte bry mig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0