Råhet

Man kan inte födas med en längtan om svaret på denna fråga inte existerar. Ett spädbarn känner längtan efter mat och det existerar nåt sånt som mat.. Om jag känner en längtan i mig själv, en längtan som inget i den här världen kan tillfredsställa, då är den troligaste förklaringen att jag var menad för en annan värld.

C.S Lewis




Har inte mycket att säga, som vanligt känns det som. Tappar mer och mer lust att vara människa. Det riktigt äcklar mig hur denna värld ser ut. Bättre kommer det nog inte bli så länge det enda som betyder något är hur någon ska få mer pengar än dom redan har.

Eller beteenden överhuvudtaget.



Mötte på en grävling under promenixen. Så söt.



Nej. Musik och scrubs. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0