Vackert

image32

Den här vackra möttes jag av i postfacket.
Precis, exakt som det ska va.



Satt och tömde min kamera, som vanligt hittar jag en massa kort en viss pruttunge har knäppt. Jag förstår inte hur hon hinner med! Samma sak med min mobil, för varje gång jag tittar på mina kort så har hon hunnit knäppa en heldel. Det är ju inte direkt så att jag är hemma så ofta och ändå lyckas jag överraskas. Helt klart inte som andra barn den där.


Nej, om jag skulle ta och leta åt en massa småpengar så jag har råd att köpa lite nektariner. Sen ska jag ge mig ut på en riskfylld promenad till ica, iallafall om jag ska tro dom senaste dagarna.


Mitt orosmoln just nu är när det ska komma till allmän kännedom, för frågan är inte längre om utan när. Som sagt, vad jag önskar att jag inget visste. Tänk om vissa kunde vara tyst om vad dom vet, det skulle bespara mig onödig tankverksamhet.
Nåja, jag tar det när det väl kommer.

It's a rat trap and you've been caught

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0