Vaken

Jag tror att jag ska vara snuvig mera om det leder till att jag tvärvaknar halv sju och sen inte kan somna om. Speciellt en sånhär dag när solen skiner in trots att persiennerna är nerdragna. Det betyder förhoppningsvis att det är varmt idag, skönt efter dom senaste dagarnas kyla.

En annan sak som är bra med snuva är att smaken inte finns där och jag kan dricka äcklig proviva. Vet inte vad jag tänkte när jag inhandlade fruktdryck igår. Inget vidare köp.
Känns lite småsegt att jag tro att jag är hungrig trots att jag kämpat i mig en macka och yoghurt + ett halvt glas hallondryck. Frukost.. dagens utan tvekan jobbigaste mål.


Tänkte skynda mig iväg till skolan och plugga lite inför provet men jag är så tung i huvudet så jag tar det här hemma istället. Har en timme mellan lektion och provet med, så det löser sig nog.


Idag är det jag som ska vinna två auktioner. Vinner jag nördens (vars invändarnamn jag knäckte utan problem igår, muahaha) så ska jag vara rolig.
Hoppas på min med.. Eller vad sägs om puma? Najsbajs.



Usch så seg jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0