Växelvarma tunnisar

Lite som ett slag i magen men ack så välbehövligt. För tydligen så har det nånstans funnits nånting som inte egentligen existerar och nu fick jag bevis på det med. Och med tanke på att det tog mig en minut att gå från klump i magen till ingenting så bevisar det allt jag behövde veta.
Tack.

Det är bara en sak som grämer mig, men inte så illa det kunnat va. Kan ju hoppas på att slippa få bilder i huvudet i fel stunder. Tss.

En lång och skön promenad, det var iochförsig före, utan några hjärnspöken. Men om jag får säga det själv är vissa av dom borta för gott.
Just nu ser jag väldigt mycket framemot en underbar sommar med mänsker jag tycker om. En sommar som kommer med glädjande besked.


Två incidenter på två dar och jag kan inte låta bli att le och skaka på huvudet. Det är då jag verkligen, verkligen önskar att jag inget visste. Så det kan bli. Nåja, så länge jag kan skratta så är jag lugn.


Vad får jag för att redan lyckats slarva bort min nya kodbricka?


Imorrn blir det promenad, plugg, städ och inhandling av nektariner. Allt händer när det som minst anas. Mer musik till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0