Svammel

Jag tror att jag skulle bli en bra svan. Det slog mig idag, helt plötsligt. Inte för att jag skulle vara en bra flygare, mer på andra saker. Konstigt hur det är.

Det är rätt mycket som skulle va skönt att bara skriva ur, men spärren håller det kvar. Ibland kanske det är bra det med. Jag vet inte. Önskar bara att jag verkligen visste vad jag ville överhuvudtaget.
Dagarna blir färre och färre, på så många sätt. Oktober kom och försvann, väldigt smärtfritt för första gången på två år. Skönt att den cirkeln är bruten.

Såg film igår, första gången på evigheter jag verkligen tittade påriktigt. Den var helt okej. Det är faktiskt rätt mysigt att ligga nerbäddad i en varm pläd och drömma sig bort ett tag. Bara en sak som saknades.

Hm. Sitter bara och stirrar in på en massa bokstäver utan att det ger nån mening åt det hela. Musik för att lätta sinnet, bästa medicinen till allt.



Vet inte vad jag väntar på. Riiihiiiiilej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0