Återlyssnande

Det finns dagar som aldrig tar slut, kvällar som önskas skulle vara längre. Veckor som består av dagar som bara är förjävliga. Jag hoppas på den kommande veckan kan sudda ut den som tar slut idag.

Dagen som mest bestått av försök till att stänga av hjärnan. Laddade ner en massa filmer som jag tittat på. Men jag har inte ro till att bara sitta och titta, så det har varit film, patiensläggning, msn, musik, ätning, bloggläsning och smsning på en och samma gång. Så min hjärna har gått på högvarv men ändå varit tom. Skönt. Det är min begåvning här i livet, att göra tusen saker samtidigt.
Har fixat en massa Kanye och Lupe. Hittade åt en av mina favoritlupelåtar. Måste börja lära mig låtnamn, är alldeles för dålig på det.


Fredagen spenderades på kåren. Säger inte så mycket, det var en riktigt rolig kväll. Men jag vet inte om det är säkert för allmänheten när jag och Nicole umgås. Tss.




Var nära att det blev utgång igen igår, men såhär i efterhand så är det rätt skönt att lägga sig nykter. (Speciellt i en nybäddad säng.) Den blev istället en lugn kväll med en bra film med Nicole. Vi tog en promenix ner till Kvantum där folk inte tycker om skåningar.
Kröp på väggarna när jag egentligen skulle sova, så det slutade med att jag rensade avloppet på toan. Den mänskan som bodde här glömde ta sitt hår med sig. Härligt, jag som älskar andra mänskers avtappade hår. Isch.


Nu blir det sängen och en bra bok, skola imorrn.

Kommentarer
Postat av: Urban

Skåningar is the shit of Piteå. En härlig fredag = freaky pants och crazy frog @ kåren utan hämningar!

2008-11-09 @ 23:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0