Borttappad

Det var nått som hände idag som var roligt och nämnvärt, men tydligen inte ihågbart. Typiskt. Och nått roligt är alltid roligt att komma ihåg.

En humoristisk incident kan jag bjuda på.
- Näää. Det stora i det lilla är det, lät det från Tina Mehrafzoon för några veckor sedan. Jag försökte förklara att det lilla i det stora är mitt tankesätt och det bra sättet att tänka. Och inte bara att hon sa att det var dåligt och blåneka det. Utan det var riktiga försök till att dumförklara mig från den lilla fulingen. En riktig hetsjakt på att få mig att ändra mig.
Gissa vad tidigare nämnda Tinas gruppblogg heter? Som hon döpt. HA! Sug på den.

Det ska jag gotta mig på.


Jag funderar på att flytta ut i skogen och jaga älg med spjut. Baka bröd på hemodlade ingredienser. Dricka vatten från en källa och plocka mina egna bär att göra sylt av.
Odla blåpotatis och plantera en gran.

Fast inte förrns min låt fått den uppskattning den förtjänar när den väl är färdig och har musik.
Åh ååååååh Nicole, glöm allt gammalt groll
Sitt inte bara på toa, det börjar lukta som koa


Nu ska jag förflytta mig så långt ifrån mina mariekex jag kan. Och klementinerna, som inte längre finns kvar. Och allt annat matigt.


No way José - lika jäkla bra varje gång.

Kommentarer
Postat av: Urban

Åh Nicole, glöööööm allt groll

Du har ingen koll

speciellt inte på toa

där det börjar lukta koaaa...



LILLPIPPIN, du måste skriva klart låten :) jag vill bli nöjd!

2008-11-12 @ 18:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0