Slutväntan

Ett hörn. Ett hjärta som stannade för att sen slå hårdare än det gjort på år.


Det har varit en riktigt bra dag idag. Har skrattat konstant, radiolektionen var roligare än jag trodde. Tydligen var vi smartare än andra gruppen. Roligt att leka med inspelningsmakapären. Våra intervjuer ägde och enkäten var utan dess like. Speciellt när Fredrik föreslog att vi skulle ändra på frågan så svaren blev ännu bättre.
Tappade dock all koncentration när det blev dags att lära sig wavelab. Yr som vanligt.


Och jag har varit glad idag.
Kom på en mening som jag helt glömt bort.
S P H L F D
Kan inte låta bli att le.


Tog lite av en glädjedag med Urban. Välbehövligt efter den senaste tidens kaos. Bara halvdampa loss och dryga. Åt lite skumtomtar, det var inte gott. Lyckades tydligen kasta en i ögat på Skåningen.
Berättade tillochmed varför kaninen skrämde mig igår. Ibland hör jag verkligen vad jag själv vill höra.. Och vetskapen till min glädje har hon med.

Hittade ett sms från Urbanturban nu, som jag fick i söndagsmorse och jag inte har nått minne av att jag läste. Inte så konstigt.. Men ändå.
Känns skönt att veta att hon har min rygg när helvetet kommer bryta loss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0