Betong

Jag bygger upp såna väggar som jag sedan ångestar upp mig nått så otroligt inför. Jag förstår inte varför. Hur många gånger behöver jag bevisa för mig själv att jag klarar det.
Det är som om jag står vid ett stup och balanserar på kanten, ibland ramlar jag ner men lyckas på något sätt hålla mig uppe med fingertopparna.

Jag hoppas och önskar att igår och halva idag hänger i ett tag till. Så härligt att bara må bra och skratta. Jag och Urban har bildat en pakt mot det dåliga.
Vi (haha. går inte att vara seriös med det ordet mer) har det rätta tänket helt enkelt.

Vi tycker inte om öl.

Det är läskigt att vi delade samma tanke idag på kåren. Nått som inte hade med saken att göra. Sen blev det dampning efter vårat radiomöte. Samtidigt som det var smidig tortyr för min egen del. Jag är halvvägs in i galenskapen nu.


Eller efter inatt. Har aldrig vaknat och varit så rädd. Vågade verkligen inte stänga ögonen igen. Läskigt värre.


Kommentarer
Postat av: Urban

VI tycker om jordgubbscider - inte öl.

2008-11-28 @ 10:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0