Tidlöst

Jag måste sluta läsa, även om det gått och blivit lite av min drog. Frågan är om det inte drar ner mer än det höjer upp. Men det går inte. Och det är väl det som är det stora problemet med droger och annan skit, det är inte ofta du bara lägger av.
Och.. det är bättre än ingenting alls.

Fryser röven av mig. Aldrig ute, bara inne. Jämt inne i denna kalla lägenhet. Känner igen det alltför väl. Önskar mig en öppen spis.. att ligga framför den och bara vara.
Ett hårt slående hjärta som slår i min rygg.


Kvällen har tillbringats på Kåren och rockmusikerna. Sen satt Puckahåntas, Urban och jag i en pc-sal och deppade i takt till musik.


Jag vet inte. Kanske är det ingen förklaring. Men jag hinner inte med just nu. Ingenting. Tiden är inte på min sida och kanske är det egoistiskt. Men jag är fylld av tankar som jag inte kan dela med utav.
ingen ser och ingen vet
Jag har inte tänkt på det, kanske var det fel sak att säga. Kanske är jag dum. Men det är det som är problemet, sanningen.



Det gör mig ont att se mina favoriter ha ont. Önskar jag kunde ta er smärta med mig på min heliumballongs-stol när jag flyger iväg.

Kommentarer
Postat av: Puckahåntas

Kom ihåg min kära att du är min favorit också! Du får ge mig lite av din smärta, för då glömmer jag min egna.

2008-11-21 @ 10:58:30
URL: http://medordensomverktyg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0