Röstläge

Jag önskar att jag kunde säga nothing som Kanye West. Bara gå omkring och säga så. You cant tell me nothing. Jag tror att jag skulle sova lyckligt då.
Grr.


Sköna promenader ikväll innehållandes gungning och andra saker. Avslutades med en skål filmjölk, lingonsylt och havregryn. Tror jag ska leva på det. Mumsfilibabsingen.
Och dom extremt goa äpplena som jag hittade åt på Ica. Jag som alltid föredragit dom hårda sura gröna kunde inte motstå doften från dessa. Sicket fynd!


Du vet att en vecka börjar bra om det redan känns som om den är slut på måndagen.  Lyckat. Nåja, det löser sig nog. Dessa diffusa beskrivningar hela tiden. Wäll, wäll.


Måste verkligen lära mig att stänga luckan/dörrn (?)  till badrumsskåpet. Vet inte hur många gånger jag slagit i huvudet och slagit ut allt innehåll i handfatet.


you're the starry skies above me won't you please come down and hug me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0