Apning

Frågan är ju varför jag inte lyssnade på Elin och gick på synoptik idag när vi ändå var nere på stan.. Hade jag tänkt så hade jag kommit på att mina linser för-rödade (höhö, det är ju nästan kul) mina ögon nått fruktansvärt förra veckan. Men när ingen är på att gå ner så orkar jag inte gå.
Får chansa på att det går bra ändå. Annars får jag köra på mina glasögon, saken är bara att jag är obegåvad och antagligen kommer förstöra dom, eller så kan jag vara blind hela kvällen. Time will tell.

Borde ta tag i gratängen jag fick för mig att jag kunde fixa tills ikväll. Tusiken.



Gårdagen spenderades många timmar sittandes på kåren utan att plugga. Fast det var själva meningen med att vara där. Blev massa annat. Slutade med att jag följde med Isa ner till staden.
På kvällen gick vi tillbaka för att titta på öppen scen och dricka te såklart. Mums. Sen kan det ju tyckas lite onödigt att köpa samma gamla svartvinbärste som jag dricker hemma, men satan i gatan va gott det är! Även fast jag i en kort sekund var rädd att det var slut. Men så var inte fallet.
Efter alla uppträdande blev det stjärnskådning. Jag blev på damphumör, det hela slutade med att jag, Tina och Malin klättrade i lekparken.
Sen blev det Saving private Ryan hemma hos Jonny. Kommer inte ihåg sist jag såg den. Kom inte heller ihåg att sötnosen skjuts ihjäl.. Men nog är den bra alltid.
Kunde inte somna när jag kom hem utan låg och tittade på animal planet och helt plötsligt försvann den.. Så nu har jag inte den kanalen längre. BLÄ! Vars ska jag nu fylla ut mitt ap-beroende? Behöver ingen tv mera.. Typiskt. Tycker att det borde gå att byta ut alla kanaler mot den.


Imorrn får jag mina grejsemojser, ska bli skönt att kunna läsa mina böcker igen. Kunna fylla ut hyllan. Och jag får min pengagrej också.


Wie. Det blidde stan ändå! Snajs. Härrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0