Drömvärt

Jag var inte fullt så medveten i mina tankar igår som jag trodde. Misslyckades totalt med adressen, första gången. Tss. Sen lyckades jag slarva bort nyckeln i lägenheten. Jag tror att min rosa apa vill leva ett fritt liv, hänga i lianer och käka bananer hela dagarna.
Det blev en sväng till Kalles igår ändå. Skönt med friskluft på vägen dit och hem. Att bara dryga som ett idiotbarn hela tiden är inte heller nått jag tackar nej till.

Imorrn är det halloween-mojs. Hämtade ut mitt paket med leksaker idag. Jag kommer vara blind hela kvällen. Men det löser sig. Ser framemot en drygkväll.
No, im Jeff.


Var på rockmusikernas spelning ikväll.. jesus vad bra dom är! Helt sjukt. Ingen mening att säga nått. Tycker synd om dom som inte var där.
Sen var vi på nått jonglerings-mojs. Det var intressant. Tänk att kunna jonglera. Har försökt att lära mig, men har inte den talangen helt enkelt.


Jag är så avundsjuk på mänskor som hittat det dom brinner för. När det syns hur mycket dom älskar det dom gör. Tänk den känslan.
Jag önskar verkligen att jag någongång i mitt liv kommer hitta åt det som jag är gjord för.

Det ska jag önska nästa gång jag ser en stjärna falla. (Glömde önska igår.. Typiskt. Även om den önskningen hade varit annat.)



Säng. Sova skönt, inte drömma. Vakna. Skriva artikel, städa upp här. Lever i misär. Vet inte vad jag levt på dom senaste veckorna. Allt i kylen har blivit gammalt.
Sen staden och systemet. Kanske även inhandling av en svart tröja.. poo. Jaja. Jag lever bara en gång.

Slip tajt. Musik är livet.

Kommentarer
Postat av: urban

Björn Borg är det du brinner för... Nu behöver du inte leta efter din passion längre =)

2008-10-31 @ 09:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0