Flyktläge

Är ganska nyss hemkommen från Tina. Rymde iväg, mina nerver klarade inte av att sitta här ensam. Jo, jag var rätt skraj. Antagligen helt utan anledning, men.. det har bara varit så himla mycket ett tag. Mitt huvud vill inte riktigt, så min tolkning av verkligheten är inte riktigt att lita på.
Och efter att Nicole kom och skrämde mig så adrenalinet pumpade som tusan så var det klippt. Så kan det gå.

ready or not, here i come
you cant hide

typiskt.

Drack en kopp te och åt en gokaka på Kåren. Mums. Lyssnade på framträdanden och var glad över att min rosa apa är tillbaka! För det är just det. Jag var mer ledsen över att apan var borta än att nyckeln var det.


Nä. Sängen nästa. Imorrn skola, föreläsning och utvärdering av kursen. Wie.
Sliiip tajt. Babaj.

(Bara min låt några gånger, har bara hört den en gång idag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0