Förundringstänkning

Har fortfarande inte kunnat släppa det där med tänderna.

Var hos optikern. Ett år sen sist. Då upplevde jag nått nytt när han vek upp ögonlocket, hade aldrig varit med om det förut. Idag var det nya att hon tryckte på ögat. Som för att pumpa ut luft, eller nått annat konstigt.
Men det som ställde mig mest var att mänskan satt in linserna i ögona på mig. Förstog inte riktigt varför. Har kunnat sätta in linser i ganska många år nu. Tss.

Ungefär som förra sommarn när jag opererade läppen och jag för första gången, 19 år gammal, hade en som stog och höll mig i handen när jag fick bedövningssprutan. Det var också en sån sak att hajja till över.
Okej om jag var liten, men varför nu? Nog för att jag var något mycket tuffare och tåligare när jag var liten, på många sätt och vis (innan jag insåg världen). Men jag behöver inte någon som håller mig i handen, klarar mig väldigt bra själv.
Ja jisses, kommer aldrig sluta förundras.


Många saker som gått emot mig idag. Korv. Kom på min artikel, det är en lättnad. Allt löser sig. Imorrn är det hockey, så referatet blir gjort. Sen kanske jag överlever denna veckan ändå.
Innan dom kommande veckornas slit sätts igång. Men jag överlever nog. Synd att min tanke på att få utnyttja en kväll gjord för dampning till fullo verkar gå käpp rätt åt skogen.

Längtar till fredagen nu. Wiie.


Sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0