Hoppetihopp

Okej. Dagen har inte varit så som det kunnats hoppats, men samtidigt har den det. Min hjärna har en dålig tajming när det gäller att göra tvärtom-blackouter.
Det är svårt att koncentrera sig på en bok när samma scen spelas upp om och om igen. Och till vilken nytta går det ju att fråga sig.

Klarade dock av att sitta ner och plugga i sex timmar trots att jag varit rastlösare än vanligt idag. Ser framemot att lämna in tentan på onsdag och sen inte behöva bry sig på nån vecka.
Tråkigt om det bli omtenta, men jag överlever nog.


Nu blir det sängen med en innehållslös bok för att stänga av hjärnan. Sen blir det skolan hela dagen imorrn. Wie. Vad mer kan jag önska mig just?
En dammsugare någon?

Shooot.




fast jag blundar kan jag inte sluta se



När Markus sjunger mår jag bra i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0