Ohittad

Gårdagen var riktigt rolig. Yr som vanligt och gårdagen går nog upp i toppen på konstiga uttalanden. Haha. Men, det bjuder jag på. Nån ska ju vara konstig med.

Trodde jag tappat bort nyckeln. Holmie var snäll och skulle släppa in mig till han och kolla om den låg där. Då upptäckte jag en ficka på jackan som jag inte visste existerade, där låg nyckeln!
Samma tur hade jag inte när vi skulle gå från kåren. Skulle hämta jackan, hade ingen aning om vars jag hängt den. Då hittade jag min telefon mitt på golvet.
När jackan väl hittades åt var elvisfodralet kvar, men nycklarna i den mystiska fickan var borta. Så, jag är en nyckel fattigare.
Men jag måste säga att det var fruktansvärt skönt att gå från kåren och vara arg och säga dumma saker. Mår mycket bättre nu.

Klockan fyra ringde jag jouren och en trevlig mänska kom och öppnade. Hade kunnat sova nån annanstans, problemet vara bara att jag höll på att hungra ihjäl efter att inte ätit på hela dagen. Och jag ville bara hem till min säng.
Men ni ser ju ut att haft en rolig kväll iallafall!

Mina vantar är borta med.. Typiskt. Förhoppningsvis ligger dom nånstans så jag kan få tillbaka dom.


Men som sagt, bortsett från nyckaltappandet var det en riktigt rolig kväll. Och jag har en rolig kväll att se framemot. Väntar på att Nicole ska komma hit så ska vi traska bort till Ankaret och köpa lite ingredienser inför tacokvällen.
Sen kommer några av mina absoluta favoritmänskor hit. Kan det bli bättre? Haha.


men det var liksom inte upp till mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0