Omstrukturering

Dusch, sen sängen. Upp klockan sju. Så ser planen ut. Planen som ska hållas. Som måste.. för att det ska bli bra. Lika bra. Sen ska det fortsätta i den takten. En måndag måste inte vara första dagen. Ändring helt enkelt.


Lite deprimerad blir jag för att jag inte hittar åt låten.. tur att den iallafall finns på youtube att njuta av.


Imorgon är det veckans tredje föreläsning. Ska bli intressant. Dagen var bra. Inte som gårdagen dock, men någon som låter som Jonas Gardell är svårt att toppa.
Notisskrivningen.. ja, vad ska jag skriva. Rätt roligt att ha en minuts deadline.





Vad jag såg. Undrar hur gammal jag var när jag utvecklade den radarn? Dumheter. Tss. Men nog är det snyggt alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0