Oreglerat

Det finns ingenting jag inte hade gjort..

Drömde alldeles för verkligt inatt. Riktigt önsketänkande, rätt skumt ändå. Så, nä. Jag är på samma nivå än. En del av drömmen var att jag inte kunde dricka cola för jag blir alldeles för speedad.
Sicken blick.


Gårdagen var mystisk. Hade redaktionsövning med tvåorna, jag vet inte riktigt hur lyckat det blev men det var bra. Igår var första gången jag verkligen kände att detta är vad jag vill hålla på med. Behövde det. Så nu är jag glad.
Fick min nyhetsartikel, som ska va inne på fredag, skriven. Underbart. Ska skriva om den lite, men själva stommen är färdig.

På kvällen var det tänkt att jag och Nicole skulle få våra sportreferat skrivna och Fredrik var snäll och följde oss. Behöver jag ens nämna att dom hade bortamatch? Om det ändå var första gången jag sett så totalfel. Tss.
Så glädjen över att fått artikeln skriven blev lite mindre när sporten var körd. Var inte på världens bästa humör. Som tur var nosade jag reda på en annan hockeymatch, på fredag klockan nio.
Men som det ser ut nu så blir det hockey ikväll istället. 95:orna spelar Dmkvalmatch. Härligt!
Väntar på att en av ledarna ska ringa mig. Snajssnajs. Så, jag kommer att ha nånting att lämna in innan deadline på fredag.


Idag har innehållit plugg, klädköpning och städning. Vilka kommer vara snyggast imorrn på 80-tals? Herreminje. Haha.



Trygghet, vad har det nånsin gjort för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0