Ostillsam

Jag försöker få ner i ord hur dagen och kvällen har varit, men omöjligt. Det kommer bli svårt att glömma iallafall. Har skrattat så jag blivit illamående.

Förlåt till alla oskyldiga som fått en dos av oss idag! Jag och Nicole borde inte få umgås.  Det skulle inte förvåna mig om det en dag skulle knacka på dörren och en tvångströja skulle fånga mig.

Får ta det nån annan dag, har inte ro nog i kroppen. Är imponerad av att jag lyckats sitta still i några minuter nu. Tss. Måste komma ner i varv innan det ens är någon mening att lägga sig.



Ska inte öppna en ask jag inte är kapabel till att stänga. Vissa saker ska inte sägas högt, dom blir mer verkliga då. Därför blir det nu en massa Markus Krunegård och Emil Jensen.
Vet ändå att livet inte är som det kunde önskats.
orkar inte reda upp mitt liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0