Raserat

Jag är glad över att jag inte stannade hemma igår. Det var en riktigt rolig kväll. Har kommit på att jag antagligen är väldigt lättroad, det krävs inte så mycket.
Fick uppleva lite trolleri. På nått sätt så lyckades mänskan få en enkrona under min klocka. Stört.
Det var en upplevelse att gå omkring blind också. Ser sämre än jag trott.

Var väldigt, vääldigt skönt att verkligen koppla bort hjärnan. Inte många rätt igår. Ibland skrämmer jag mig själv med min yrhet. Men så skönt jag sov inatt var det längesen jag gjorde. Som om alla hjärnspöken tagit ledigt. Dom är inte långt bort, men dom stunder när det är tomt betyder mycket.


Annars har dagen i sig varit väldigt seg. Det är skönt att den är slut även om jag verkligen inte vill att det ska bli imorron. Eller onsdag för den delen. Känner mig rätt körd.

Fast, överlever jag så blir onsdagen lill-lördag. Och sen är det snart helg igen.

Ge mig ork att överleva veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0