Sanning

Ni som skrattar er fram till det sjukt seriösa
ni som får folk att undra om ni borde få gå lösa
ni som alltid gör fel och aldrig är perfekta spelar inga spel och skiter i det korrekta som vågar vara snea och defekta.

Ni är inte vackrast i världen, världen är vackrast i er
Och det inte i era ögon, det är i vad ni ser

 

Det säger allt och ingenting. Hur det egentligen ligger till, varför jag inte kan låta det vara.

 

Så var en ny vecka på gång. En som inleds med ingen skola och konstiga drömmar. Somnade ifrån ett sms, begåvat där. Och det ska läggas till att jag inte ens var trött.

Helgen har varit helt okej. Fredagens peppande blev bra, men det var rätt skönt att komma hem och sova. Lördagen försökte Elin få med mig ut. Som tur var så lyssnade jag på mitt trötta jag och stannade hemma. Hade aldrig klarat av det. 

 

Tydligen är jag fostermamma till två råttor i veckan. En som leker spindelmannen och en annan som mest bara bajsar. Blir intressant.. har haft dom sen igår och kan säga att jag inte riiktigt förstår tjusningen med såna djur. Sorry Nicole.

Bäst att hoppa in i duschen innan Elin kommer hit. Plugg som väntar.. Wie.

 

Två saker som gjorde det värt det. Kommer dock inte ihåg vilka. Men det var så det var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0