Tand

Jag drömde att det börjat växa tänder i tandköttet ovanför mina framtänder. Hela dagen har jag känt efter med tungan att så inte stämmer. Härligt.

Nä, det var bara det. Som ett minne för framtiden eller nått annat. Kanske mest för det faktum att om en dröm berättas så dröms den inte igen. Jag kan ju alltid leva på hoppet.



Tillbaka till nedräkningen. Fortfarande har jag en svag förhoppning om att överleva veckan.



en stund senare.. tss.

Sluta känna efter. Tänderna finns inte där, dom finns inte. Ingenting där att känna. Sluta genast upp med tvångstanken. Finns inte, finns inte. Tungan kommer inte känna nått vasst som sedan visar sig vara tänder. Ge dig nu.


Lite Hets på detta.


Jag håller på att bli galen på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0