Tidsfördriv

Som en påminnelse till mitt framtida jag. Åtta timmar framför en dator tillsammans med Nicole Jensen är inte att rekommendera. (Men eftersom hon är ett arsle som får för sig att hon ska lämna skiten så är ju den chansen inte så stor. Pooo.)

Iallafall har vi fått rätt mycket mkv gjord.. sen om vi förstått är en annan sak. Yr och yr. Thats us. Stackars satar som satt härinne i datasalen förut.
Det är inte lätt när det är svårt.

Insåg att det inte är så kul som det låter att skriva om hiphop ur dom olika perspektiven. Wäll, wäll. Varför göra det lätt för sig?
Våra slogans var ju väldigt bra.. Och enligt ett test är jag en riktig hiphopare. Förstår inte riktigt hur det gick till. Trotsallt valde jag ju att baggyjeansen inte tillhörde mig. Tss.



Hela dagen har gått ut på yrning, förstår inte nått av virrevarret i mitt huvud. Ser framemot den dagen det kommer nån smarthet ur det hela. Eller iallafall nått konkret att bygga nått bra av.


Ska troligen iväg på öppen scen och kolla in. Jag ska bjuda Tina på en kopp te. Hon hittade åt mina nycklar idag! Wie! Dom hängde på en krok på kåren. Så nu är min rosa lilla apa tillbaka i min ägo. Trevligt, trevligt.
Hade nästan gett upp hoppet.


Ååh, nu börjar Nicole spela min älskade Markus. Spänk jo! Vackra pojke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0