Krigshjälte

Sitter på skolan och ska plugga. Iallafall är det den officiella anledningen, den inofficiella är en helt annan. Nåja. Har inte ro nog att läsa, kryper i kroppen på mig.
Ta bara söndagskvällen med Nicole. Om nån sett och upplevt (vilket iochförsig några stackare gjorde, med tanke på att vi skickade mms..) så hade dom nog spärrat in oss.
Årets dampryck, helt enkelt.
Hur som haver så hade jag tänkt att spendera dagen med radio i öronen, men eftersom min telefon tydligen ligger kvar hemma (?) så blev det inget av det heller.


Igår utkämpade jag ett långt krig med en strumpa. Fienden var en äcklig fluga.  Ja, jag är störd. Men det var roligt på ett udda sätt. Stängde in mig på toaletten med fetingen, det tog ett tag men tillslut låg den död på golvet. 
Har haft extra svårt för flugor sen den där dagen för många år sen då det helt plötsligt ramlade ner en döding i min popcornskål. Isch, isch.



Nä, det här fungerar inte. Måste ta tag i mitt liv. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0