Begåvning

Tänk att jag lyckas med allt. Fiskade upp kniven försiktigt från disken när jag kom på att den låg där och väntade på att skära mig i fingret. Diskade den och la den smart på diskstället, dels så att den inte ska riskera att bli slö och dels för att jag ska ha koll på den.
Går inte att förklara, men klart att jag spetsar mig på den iallafall. När allt är färdigdiskat och jag inte har nått vid diskstället att göra. Swosch.

Höll även på att slå sönder ögat. Ett råd till allmänheten, gå inte samtidigt som du kliar dig i ögat. Inte om du är som mig och springer in i kylskåpet.


Examinationen är ett stort frågetecken. Okej? Var det allt? Jag förstår ingenting. Men egentligen var det ett bra avslut. Mitt huvud innehöll enbart ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Måste sluta lyssna på den tror jag. Speciellt i vissa tider. Och speciellt när vissa saker sker. Skrämmande, men för sant.


Krampande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0