Doft

Frågan är hur illa ställt det är. Mina ögon går i kors och huvudet hänger absolut inte med. Men det låter nog mer illa än det faktiskt är. Känner mig rätt lugn, kanske inte är utav den uppjagade typen, jag vet inte. Bäst att sova nu och verkligen hoppas på att jag tar mig upp imorrn.. Annars kan det sluta riktigt, riktigt obra.

Min dator håller på att ta död på mig med, bara tvärdör alldeles för ofta. Måste bli bättre på att spara hela tiden. Vet inte vad som har hänt, förut hände det nån enstaka gång men nu varje dag så gott som.

Härligt.



Höll på att storkna när jag kom hem idag. Ljuset jag köpte igår som luktade god choklad (som nybakade chokladsaker) verkar utsöndra allt annat än god lukt. Det var lite av en chock. Vet inte om det var för att jag tog bort all plast runt den igår och frigjorde en massa instängda dofter.
När jag kom hem från Nicole möttes jag av den vidriga ljuslukten, tjockpannkaka och nybakade bullar, sicken blandning.

I det stora hela har dagen inte gått nått vidare bra för mig, speciellt inte i matlagningsväg. Hade inte tankarna med mig när jag gjorde pannkakan, den slutade som en hård macka. Så går det när det används en stor ugnsplåt med samma mängd smet som i den form jag bruka använda. Tur att jag tänker.
Bullarna blev inte som jag hoppats heller.. Kan hänt att det var mjölmängden som spökade. Typiskt.


Har haft ont i näsryggen större delen av dagen. Vill inte veta vad det kan vara tecken på. Kan förklara dagens otänkligheter med.

Bortsett från att jag förstog att jag gått och tittat genom en tunnel nu igen. Går det att bli mer irriterad på sig själv? Det går inte att leva så. Bevisen talar sitt tydliga språk. Dumma mänska.
Men nu är det slut på det.. om jag fick önska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0