Galenskap

men jag måste ha varit galen
vad var det som verkade så stort, vad var det som kändes så magiskt


Fick mina högtalare idag, så nu låter musiken bra. Lyssnar på Parken och Hello Saferides nya (bäst) utan det där skärande ljudet.
Blir vemodig och sentimental. Funderar på att sluta använda mina glasögon, tror vissa saker skulle bli lättare.. Tror jag skulle underlätta vissa saker om jag slutade skrämma upp mig.
Det stora problemet just nu är bara att.. aah. Nä, jag är bara galen.


Dom senaste dagarna har inhållt riktigt sköna promenader. Folket är verkligen i sin egen klass. Längtar väldigt mycket efter fredagen nu, tror jag behöver den. Eller helgen överhuvudtaget. Förhoppningsvis utan mer klanthet.
På fredag ska vi fira. Vi ska fira så det skriker om det.


Hur har det lyckats nästlats in i mitt liv igen? Alldeles för mycket prat om svunna tider som aldrig kommer igen. Dumt att ens tänka. Ajjö.



Städ och plugg var det..



Dagar i arkadien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0