Korthet

Har nyss torkat upp en massa smirnoff från golvet. Tydligen är jag så kort att påsarna slår i trottoarkanten när jag går.. så flaskor går sönder.. Helt underbart. Tur att jag inte hade nått av värde som blev kladdigt i påsen. Iochförsig hade jag mina nyinköpta 34:or (!) men dom blev inte blöta.

Det kändes också bra, att jag köpt vinterskor att ha tjocka sockar i i storlek 34. Idag har varit en mystisk dag. Försäljerskan blev lite förvånad när Elin frågade vars skorna som stog i skyltfönstret fanns.
"Men.. det är ju på barnavdelningen?"
Jag vet att min mammas moster en gång gav mig världens kommentar om mina fötter, men just nu har den slunkit undan mitt medvetande. Tss. Inte lätt detta.


Har antagligen handlat utöver mina tillgångar dom två senaste dagarna, men jag lever bara en gång. Tråkigt att dö och inte levt. Även om det dåliga samvetet finns där och gnager.. En vacker dag. Då ser det annorlunda ut. Det är min vision.


Ikväll blir det utgång, skönt och roligt. Har sett framemot det en hel vecka. Tiden springer, hinner inte med. Fick veckans roligaste sms förut, har så otroligt sköna folk i klassen.


Hittade åt en lapp när jag höll på att småplocka.. jisses. Jag är knäpp.


Nej, om jag kanske ska ta och äta lite medans jag poppar min 90tals-musik som jag hittat åt. Så länge sugare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0